loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غدیر در امواج - جلد اول: واقعه قرآنی غدیر، گزارش سفر یک ماهه پیامبر صلی الله علیه و آله برای اعلان ولایت در سایه آیات قرآن

ناشر دلیل ما

نویسنده محمدباقر انصاری محلاتی

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 223

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این دوره چهار جلدی، 4 کتاب با عناوین «واقعه قرآنی غدیر»، «سخنرانی استثنایی غدیر»، «چهارده قرن با غدیر» و «ژرفای غدیر» را شامل می شود که واقعه غدیر را از چهار بُعد مختلف مورد بررسی و تحقیق جامع قرار داده است.

کتاب اول مجموعه «غدیر در امواج» با عنوان «واقعه قرآنی غدیر» به چاپ رسیده است.

در کتاب «واقعه قرآنی غدیر» به انگیزه نشان دادن قرآنی بودن غدیر، با تدوین صورت کاملی از واقعه غدیر خم، به اثبات رسیده که غدیر یک ماجرای آمیخته با قرآن است و این در همه فراز و نشیب های ماجرا قابل اثبات است.

دوازده بخش این کتاب بر اساس مقطع های اصلی واقعه غدیر تقسیم شده، که از مدینه آغاز می شود و تا مکه می رود و از آن جا با مراسم حج همراه می شود. با پایان حج حرکت به سوی غدیر پیش می رود و با رسیدن به سرزمین خم، پیامبر(ص) سخنرانی مفصل خود را برگزار می کند و سپس مراسم سه روزه غدیر آغاز می شود. وقایع متعددی نیز در ارتباط با غدیر در این ایام رخ می دهد تا این که زمان خروج از غدیر، فرا می رسد. از غدیر تا مدینه نیز وقایعی اتفاق می افتد و با رسیدن به مدینه ماجرا پایان نمی یابد، بلکه تا روز رحلت پیامبر(ص) هنوز غدیر در جریان است و آیات قرآن را پشتیبانی می کند.

در مقدمه این کتاب چنین آمده است: اکنون هنگام آن رسیده است که از تفسیر قرآن به حقایق غدیر، و از تأیید غدیر با حقایق قرآن نهراسیم و در برابر حقیقتی که در این باره در متن تاریخ دیده می شود سر تسلیم فرود آوردیم و تا ابد افتخار کنیم که قرآن ما با غدیر و غدیر ما با قرآن است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما