loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هنر در جهان اسلام

ناشر حکمت سینا (سینا)

نویسنده ریچارد اتینگهاوزن

مترجم مهرداد وحدتی دانشمند

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 80

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33515 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «هنر در جهان اسلام »بخشی است از کتاب World of Islam ویراستة برنارد لوییس که به وجوه گوناگون فرهنگ، تمدن و تاریخ جهان اسلامی پرداخته است. هر کدام از بخش های این کتاب را محققی متخصص در موضوع مربوطه نگاشته و تصاویری منحصربه فرد مباحث کتاب را مستند کرده اند که خود دارای ارزش هنری و تحقیقی فراوان هستند.

"هنر در جهان اسلام" کتابی است به قلم ریچارد اتینگهاوزن که می کوشد به معرفی هنر اسلامی بپردازد و برای این کار ناگزیر به شروع با طرح پرسشی بنیادی است: آیا پدیده ای به نام هنر اسلامی وجود دارد، یعنی هنری که مشخصه کلیت تمدن اسلامی باشد؟

ریچارد اتینگهاوزن از سرشناس ترین پژوهشگران حوزه هنر اسلامی با عطف توجه به این پرسش تلاش کرده است تا در میان سبک ها و شیوه های گوناگون و متنوع رایج در آثار هنر اسلامی برخی از خصایص کلی و مشترک را استخراج کند و سپس به ویژگی های خاص آثار هر فرهنگ و نحوه تعامل فرهنگ ها با هم در حوزه هنر در تمدن اسلامی پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما