loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تبلیغ غدیر در سیره معصومین علیهم السلام تحلیلی بر شیوه های تبلیغ و دفاع از غدیر توسط چهارده معصوم علیهم السلام

ناشر دلیل ما

نویسنده محمدباقر انصاری محلاتی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 272

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر در هفت مرحله به تحلیلی از چگونگیِ تبلیغِ غدیر و دفاع از آن توسط معصومین علیهم السلام می پردازد.
ابتدا شیوه های کلی تبلیغ غدیر توسطِ معصومین علیهم السلام را مورد دقت قرار می دهیم که بخش اول کتاب را تشکیل می دهد. آنگاه به پشتوانه های تبلیغی غدیر در شیوۀ معصومین علیهم السلام می پردازیم که بخش دوم کتاب است. در بخش سوم روش های عَمَلی تبلیغ غدیر به دست معصومین علیهم السلام را یر ذره بین می بریم. فرهنگ سازیِ تبلیغ غدیر توسط معصومین علیهم السلام را در بخش چهارم مورد تحقیق قرار داده ایم. جهت گیری های ابلاغ غدیر در زمان معصومین علیهم السلام بخش پنجم کتاب را تشکیل می دهد. بخش ششم کیفیت برخورد معصومین علیهم السلام با دشمن غدیر را بررسی می کند. در آخرین قسمت موقعیت های تبلیغی معصومین علیهم السلام درباره ی غدیر را آورده ایم که بخش هفتم خواهد بود.
در کنار تحلیل های علمی بخش های پنجگانه، شواهد و متون تاریخیِ مربوط به آن ذکر می شود، تا مستند سازیِ استنتاجات مذکور دربارۀ تبلیغ غدیر به احسن وجه به انجام رسیده باشد.
در این باره گاهی یک ماجرا در چند تحلیل تکرار شده، و در هر مورد جهت خاص آن استخراج شده است. هرگونه اختصار در این جهت یا ارجاع به مورد های قبلی بحث را مختل می کند؛ و به همین جهت از ذکر دوبارۀ آن در مورد بعدی ابایی نداشته ایم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما