loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غدیر در امواج - جلد سوم: ژرفای غدیر (ریشه یابی اعتقادی تاریخی غدیر)

ناشر دلیل ما

نویسنده محمدباقر انصاری محلاتی

سال نشر : 1382

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33572 10003022
100,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ریشه یابی اعتقادی تاریخی غدیر با تحلیلی نو در ابعاد مختلف واقعه غدیر برای نسل جدید، روش متفاوت این کتاب با دیگر کتاب ها در موضوع تحلیل غدیر است. ابعاد تاریخی غدیر، برنامه های سه روزه پیامبر (ص)، ظرافت های این مراسم، پرده برداری و تحلیل نقشه های دشمنان و موشکافی تحرکات آنان بر ضد ولایت، بخش هایی از این کتاب است.

نویسنده بر این باور است که تمام دستورات پیامبر (ص) و تمامی فرمایشات ایشان و امور اجرا شده در تثبیت نظام ولایت علی (ع) و جلوگیری از به ثمر نشستن توطئة منافقان در غدیر و آینده اسلام، نشان دهنده اهمیت این واقعه در زنده نگه داشتن اسلام است.

بخش پایانی کتاب در برگیرنده فرمایشاتی از امیرالمومنین (ع) درباره غدیر در قالب استدلال، احتجاج و ارث است. مطالعه این کتاب تفکر انسان را به لایه های تو در تو و ژرفای این واقعه تاریخی- عقیدتی اسلام وارد می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما