loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دفتر خاطرات سرزمین غدیر

پایگاه اعلام ولایت دوازده امام علیهم السلام

ناشر دلیل ما

نویسنده محمدرضا انصاری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33574 10003022
70,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این بار سرزمین غدیر راوی ماجرای اعلام ولایت امیرالمومنین (ع) در غدیر خم تا ساخته شدن مسجد غدیر و تخریب آن از سوی دشمنان است که درصدد محو نام غدیر هستند. ترتیب بیان داستان ها به ترتیب زمانی اتفاقات تاریخ است و اصل و محتوای داستان ها به طور کامل حفظ شده است.

آغاز کتاب با توضیحاتی در مورد جغرافیای غدیر و علت انتخاب این محل از طرف خدا و رسول خدا است و سپس خواننده در آغاز دفتر خاطرات به همراه راوی داستان به 1400 سال پیش باز می گردد تا شاهد مهم ترین اتفاق در اسلام باشد.

نویسنده کتاب تمامی اتفاقات رخ داده، جزئیات تجمع در غدیر، خطابه پیامبر (ص)، برخی از فرازهای خطبه، بیعت با امیرالمومنین (ع)، توطئه های دشمنان. آثار وضعی این اعلام در همان زمان در طول تاریخ و ... را ذکر می کند سپس به اتفاقات پس از بیعت تاکنون را به صورت خلاصه و همگی از زبان سرزمین غدیر باز می گوید نوآوری در شیوه بیان واقعه غدیر و شرح اتفاقات غدیر به زبان ادبیات داستانی، از امتیازات کتاب به شمار می رود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما