loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرگذشت آیت الله حاج میرزا ابوالحسن انگجی (م1357ق)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33618 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
70,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شرح حال یکی از پیش قراولان فقه و فرهنگ اسلامی، مدافع بزرگ ارزش های اسلامی، آیت الله حاج میرزا ابوالحسن آقا حسینی انگجی است.

شخصیتی الهی که بنا به گفته ی آیت الله حاج میرزا عبدالله مجتهدی، روابط آن مرحوم با دولت پهلوی جزو تاریخ ایران محسوب می شود. این کتاب که با هدف بیان شرح حال و تبیین زندگی علمی ـ اجتماعی و مبارزاتی آیت الله حاج میرزا ابوالحسن انگجی، تألیف شده است به رغم عدم دسترسی بسیاری از اسناد و مدارک و مفقود شدن بخشی از مخطوطات و آثار فقهی و علمی اجداد گرامی ام، توانسته است حقایقی را بیان کند.

مولف در این کتاب از بیش از 130 مأخد و مدرک استفاده کرده است که بر ارزش تاریخی این اثر می افزاید. فهرست مطالب کتاب به این قرار است: « خاندان»، « حیات علمی و فضایل اخلاقی»، « فعالیت های سیاسی»، «تبعیدشدگان»، « در حدیث دیگران»، « بر بال خاطره ها»، « شاگردان»، « فرزندان ونوادگان»، « وفات» و« خاتمه».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما