loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفتار در روش ایرانیان: نامه های شهروندان آمریکایی به رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از واقعه دانشگاه کلمبیا

ناشر نشر جمهور

گردآورنده کتاب مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 128

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «گفتار در روش ایرانیان» شامل نامه های شهروندان آمریکایی به رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از واقعه دانشگاه کلمبیا است که در این نامه ها نسبت به رفتار رییس دانشگاه کلمبیا اعتراض و انتقاد و از صبوری، بردباری و سعه صدر رئیس جمهور کشورمان در رابطه با برخورد با رییس این دانشگاه تقدیر و تشکر شده است.

دولت نهم در حالی هدایت دیپلماسی را به دست گرفت که مغرب زمین صرفاً با زبان گفت وگوی انتقادی در حال مذاکره با ملت بزرگ ایران بود اما دولت نهم با رجوع به باطن انقلاب اسلامی و بازسازی دیپلماسی حقیقت گرا و فطرت محور در چشم انداز ادبیات انقلاب اسلامی، از زبان دیجیتال و مکانیکی حاکم بر نظم مسلط جهانی عبور کرد و منطق همه زورگویان را مورد پرسش قرار داد. گو اینکه دیر زمانی بود که آدمیان نیز از رفتار مغربیان خود بنیاد به تنگ آمده بودند و اینک به دنبال حقیقت، مترصد استماع ندایی منطبق با وجدان حقیقت بین به انتظار نشسته بودند.

کتاب «گفتار در روش ایرانیان» که مشتمل بر انتشار نامه های ارسالی برای رئیس جمهور کشورمان از سوی شهروندان آمریکایی است خود مصداقی بارز از تجلی و دستاورد دیپلماسی فطرت گرایانه دولت اسلامی به طور اعم و قطعه ای درخشان از آن در دانشگاه کلمبیا به شکلی خاص می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما