loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب ونزوئلا: گفتگوی هوگو چاوز با مارتا هارنکر

ناشر موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم

نویسنده مارتا هارنکر

مترجم سید حسین علوی لنگرودی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 298

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب که به همت خانه امریکای لاتین ترجمه و توسط انتشارات جام جم منتشر شده است، گفتگوی مفصلی با هوگو چاوز، رئیس جمهور فعلی ونزوئلاست که حیات دوباره ای به آمریکای لاتین در عرصه بین المللی بخشیده است. کتاب مذکور، روایت سال های به قدرت رسیدن دولت مردمی در ونزوئلا، به عنوان یکی از مهمترین کشورهای منطقه آمریکای لاتین است که طی دهه های متمادی زیر سلطه امپریالیسم آمریکا قرار داشته است.

اهمیت کتاب حاضر از آن جهت است که روایات از زبان شخص اول انقلاب ونزوئلا، یعنی چاوز نقل می شود که از ابتدای امر در جریان تکامل جنبش انقلابی در این کشور قرار داشته و آن را هدایت کرده است و از این جهت سندی بی نظیر و غیر قابل خدشه است.

خانه آمریکای لاتین به عنوان یک سازمان غیر دولتی ایرانی تلاش کرد تا مقدمه ای از سوی آقای چاوز برای مخاطبان فارسی زبان این کتاب دریافت نماید که به دلیل برخی مشکلات این مقصود در چاپ اول میسر نشد، اما در نوبت های بعدی چاپ مقدمه رئیس جمهور ونزوئلا به کتاب اضافه خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما