loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گشت ارشاد در آمریکا

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده سید هاشم میرلوحی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 288

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33837 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب حاضر، مانند دیگر کتب این نویسنده، نگارنده سعی داشته است تا فقط از منابع و مآخذ آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی در نگارش آن بهره گیرد. مؤلف در این اثر، به واکاوی وضعیت فرهنگی آمریکا و صدور فساد به دیگر کشورها پرداخته است. وی برخی از موارد امر به معروف و نهی از منکر در آمریکا را بیان می دارد و تصریح می کند در زمان های گذشته، با مصرف مشروبات الکلی، اسارت زن غربی، فرضیه تکاملی داروین و فساد، مبارزه جدی می شده است. سپس چگونگی نفوذ صهیونیسم به آمریکا و برنامه های آنان برای ترویج فساد و بی بند و باری را توضیح می دهد.
در انتهای کتاب، تصاویری رنگی مرتبط با موضوعات آن آورده شده است.

رژیم صهیونیسم با برنامه ریزی های گام به گام خود نابودی کشورهای جهان و به ویژه کشورهای مسلمان را در لیست اهداف خود دنبال می کند و در واقع باید دانست آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی تنیدگی بسیار شدیدی در جان یکدیگر داشته و در واقع یک پیکره واحد را تشکیل می دهند.

با مطالعه تاریخ آمریکا، بررسی و مقایسه وضعیت اخلاقی حاکم بر این کشور در می یابیم که این تغییر ناگهانی و رشد سریع فحشاء و فساد اخلاقی ماحصل برنامه ریزی و فعالیت های بابرنامه و خرابکارانه رژیم صهیونیسم است. آنچه که مستندات موجود در تاریخ آمریکا نشان می دهد بیانگر این موضوع است که در آن دوره از تاریخ قوانین بسیاری درباره رعایت مسائل اخلاقی وضع شده که این روزها برخلاف اداعای آمریکایی ها یکسری قوانین و مطالب منسوخ شده است. یکی از قوانین موجود در آمریکا به وضوح اعلام کرده بود که با توجه به این قانون یک فرد حق ندارد حتی یک مطلب فاسد را برای فرد دیگری در آمریکا پست کند و قانون دیگری نیز در ارتباط با مشروبات الکلی وضع شده بود که در آن تولید و فروش مشروبات الکلی که تنها نیم درصد را دارا بودند مجاز می شد. وجود این قوانین بیانگر رعایت مسائل و موازین اخلاقی در جامعه امریکایی بود اما این قوانین برای تهیه کنندگان مسائل ضد اخلاقی نگران کننده بود چراکه چندی بعد با تدابیر شیطانی که اندیشیده شد، شرایط را به گونه ای رقم زد که مدتی بعد یکی از اعضاء مهم کنگره آمریکا با پوششی کاملا غیر اخلاقی درمقابل دوربین ها به نمایش گذاشته شد. انجام این حرکت نشان داد که آمریکا بازیچه تفکرات آنان بوده و با بی ارادگی هایی که آنان از خود نشان دادند راه را برای ترویج و اشاعه بی اخلاقی در جامعه خود باز کردند.

برنامه ریزی های رژیم صهیونیسم مانند سوزنی تزریقی در جان جامعه آمریکایی به آرامی و بی صدا فشرده شده است. سیر وضعیت اخلاقی در آمریکا نشان می دهد که برنامه ریزی های آمریکایی-اسرائیلی رژیم صهیونیسم با سرعت هرچه بیش تر توانست جامعه آمریکایی که زمانی دارای گشت ارشاد و بررسی مسائل اخلاقی را داشت به جامعه ای مبدل کند که زیرپا گذاشتن اخلاق برایشان آسان تر از هرکاری باشد. این روشی بود که در آمریکا ایجاد کردند و توانستند نتایج لازم را کسب کنند و با توجه به این پشتوانه در نظر داشتند که همین شیوه را نیز در زمان پهلوی در ایران پیاده سازی کنند.
نکته جالب در مورد نگاه صهیونیسم به جایگاه زن این است که آنان ابزاری بودن را فقط برای زن غیر یهود در نظر دارند و قوانین مطرح در کتب آنان بیانگر این موضوع است که زن و دختران یهود باید کاملا خود را از نامحرم پوشانده و حجاب داشته باشند. صهیونیسم برای زن یهود جایگاه ویژه ای را می داند ولی در ارتباط با زن غیر یهود می گوید که زنان هرچه که دارند باید به معرض دید و نمایش بگذارند.
صهیونیسم برای اینکه بر شانه های غیر یهود سوار شود و بتواند تسلط کامل بر آنان داشته باشد تلاش می کند که مفهوم اصلی دین را از آنان بگیرد و به این طریق به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
آنان از ظرفیت و بستر حوزه های مربوط به زنان کشورهای دیگر به منظور ترویج تفکرات شیطانی خود استفاده کرده و به بهانه آزادی زنان را در این دام گرفتار می کنند. بررسی تعداد مراکز ترویج فسادهای اخلاقی در آمریکا نشان می دهد که تعریف کامل ابزاری بودن زن به طور ویژه محقق شده است.
طراحی لباس بر پایه ترویج فساد اخلاقی از دیگر اهداف برنامه ریزی شده صهیونیسم بود که بررسی تاریخ آمریکا این موضوع را نشان می دهد.

در سال 1995 طراحی معروف لباس که یک جهود یهودی به نام کلوین کلاین بود طرحی را در ارتباط با پوشش زیر مردان اجرا کرد. قبل از روانه کردن این لباس ها به بازار به منظور استفاده افراد در یک حرکت افکار عمومی جامعه را شست و شو داده و تمام بیلبوردهای شهر را از جملات گوناگون پر کردند. جملاتی نظیر "افرادی که غیر از این پوشش استفاده کنند دچار عقب ماندگی هستند"،" آنان افرادی روشن فکر نبوده" و "دارای جایگاه اجتماعی نیستند" و جملاتی از این قبیل سبب شد، موج زیادی از افراد جامعه و به ویژه جوانان به این سمت سوق داده شوند. تغییر در نوع و شکل ظاهری پوشش و چسبان کردن آنها از دیگر فعالیت های آنان در حوزه پوشاک بود و آمریکا به محلی برای آزمایش این ایده ها مبدل شد.

آنان به دنبال گسترش این تفکر بودند که در تمام دنیا افراد باید از شیطان، و نه وجود ذات مقدس ربوبیت و الهی خداوند اطاعت کنند. در واقع این موضوع عنوان می کند که انسان ها باید هر آنچه را که خداوند به آنان دستور می دهد اطاعت نکرده و در مقابل تمام دستورات خداوند نه بگویند.

ایجاد بمباران های فکری و اخلاقی و درگیری قشر عظیمی از جوامع گوناگون از طریق ماهواره ها هدف این گروه از شیاطین است. تمامی شبکه های ماهواره ای نابود کردن اخلاقیات را دنبال کرده و در شبکه های به ظاهر خوب نیز این مساله به وضوح دیده می شود. تفکر ماهواره می گوید به طور مرتب صحنه های غیر اخلاقی را در معرض دید مخاطب قرار دهیم تا بالاخره مخاطب تسلیم شده و تبدیل به فرد منفعل شود.
هالیود که ابزاری قدرتمند در دست صهیونیسم است در نظر دارد با تولید فیلم و محصولات ضد فرهنگی فساد را در مرحله نخست عادی جلوه داده و آن را در سطح جامعه گسترش دهد و میزان مسائل و موضوعات غیراخلاقی را در جامعه افزایش دهد. در واقع بردن ماهواره به داخل منازل و محیط خانه دعوت رسمی از شیطان به حساب می آید و بیان می کند که بمباران فکری تا زمانی ادامه دهد که فکر مخاطب مذاب شده و درقالب مد نظر جهودان صهیونیسم ریخته شود تا در نهایت با عینک مورد تایید آنان به اسلام ناب نگریسته شود.

یکی از اهداف پیش روی صهیونیسم ترویج بردگی نوین با زنجیر نامرئی است. صهیونیسم به دنبال ایجاد و فراهم کردن بستری است که در آن بردگان مورد نظر به وضعیت خود افتخار کرده و آن را به عنوان ارزش بشمارند. آن قدر این شرایط را دامه می دهند که افرادی که این اسارت و بردگی را نمی پذیرند مورد تمسخر دیگران قرار گرفته میشوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما