loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الروضه البهیه فی الاجازه الشفیعیه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33893 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب الروضه البهیه فی الاجازه الشفیعیه نخستین اجازه کبیره است که در قالب طرح بزرگ موسوعة الإجازات مؤسسه کتابشناسی شیعه، به صورت مستقل تحقیق و منتشر شده است.

سیدمحمد شفیع فرزند علی اکبر موسوی جاپلقی بروجردی متوفای 1280ق برای دو فرزندش علی اکبر و علی اصغر در سال 1278ق اجازه مفصّلی نوشته است و در آن افزون بر اجازه، به شرح احوال و آثار 222 تن از دانشمندان بزرگ شیعه پرداخته است. این اثر بویژه در مورد شرح حال معاصران مؤلف از اهمیت بسزایی برخوردار است. جناب حجة الاسلام سیدجعفر اشکوری با همکاری محققان مؤسسه کتاب شناسی شیعه این کتاب را بر اساس دستنوشت مؤلف تصحیح کرده است که از سوی انتشارات مؤسسه کتابشناسی شیعه چاپ و منتشر شده است

این کتاب دارای بخش های زیر است:
1. مقدمه تحقیق؛ 2. اساتید مؤلف همچون شریف العلماء مازندرانی، مولی احمد نراقی، مولی مهدی نراقی و ...؛ 3. مشایخ مؤلف در روایت حدیث؛ 194 نفر از جمله: سیدمحمد باقر شفتی، محمد مهدی بحرالعلوم، شیخ جعفرکاشف الغطاء، محمدباقر مجلسی، محمد تقی مجلسی و شیخ یوسف بحرانی؛ 4. ذکر بعضی از مجازین مؤلف؛ 5. شرح حال بعضی از معاصران مؤلف؛ 6. طریق مؤلف به صحیفه سجادیه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما