loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الگوی جامع شخصیت زن مسلمان - جلد اول: تعاریف و ساختار

2 (1)

ناشر دفتر مطالعات و تحقیقات زنان

نویسنده محمدتقی سبحانی

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 151

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3409 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
12,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نگارنده در فصل نخست سه رویکرد اصلی میان اندیشمندان مسلمان نسبت به مسائل زنان را بررسی کرده نشان داده است که در این بین سه گرایش سنت گرایی، تجدید گرایی و تمدن گرایی را می توان از یک دیگر متمایز ساخت. در فصل دوم درباره مقاهیم الگوی شخصیت زن و واژه هایی چون نظام، الگو، شخصیت و جامعیت بحث شده است. در فصل سوم، ساختار الگوی شخصیتی زن و مراحل رسیدن به این نتیجه بررسی گردیده است.
فهرست عناوین کتاب:
مقدمه، رویکرد سنت گرایی اسلامی، رویکرد تجددگرایی اسلامی، رویکرد تمدن گرایی اسلامی، رویکردهای سه گانه از نگاهی دیگر، تفهیم مفاهیم کلیدی و اساسی، نظام، شخصیت، نظام شخصیت، جامعیت، الگو، ظرفیت های اجتماعی و تاریخی، ساختار نظام جامع شخصیت زن در اسلام، اصول حاکم بر نظام شخصیت زن در اسلام، روش دستیابی به نظام شخصیت زن، پرسشهای بنیادین و مبانی نظری، الگوی جامع شخصیت زن در اسلام، ساختار الگوی شخصیتی، انواع ظرفیت ها و محدودیت ها، ساختار داخلی الگوی شخصیت زن، روش تنظیم الگو، تحول و توسعه در الگوی شخصیت زن، برنامه عمل، مسئله شناسی، فهرست منابع، نمایه موضوعی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما