loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معارف انقلاب: مروری بر دیدگاههای حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مدظله العالی) درباره ی انقلاب اسلامی ایران

5 (2)

ناشر انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب علیرضا مختارپور قهرودی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 1049

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34100 10003022
120,000 108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آنچه که در کتاب معارف انقلاب گردآوری شده گزیده ای از دیدگاه های حضرت آیت الله خامنه ای در موضوع انقلاب اسلامی است که در طول بیش از 20 سال گذشته در دیدارها، سخنرانی ها و خطبه های نماز جمعه بیان شده است.

مروری بر فهرست و مطالب این اثر ارزشمند به خوبی نشان دهنده جامعیت و همه جانبه نگری گوینده در تحلیل این انقلاب عظیم است که با دقت کامل و تحلیل دقیق به تمامی ابعاد و زوایای انقلاب از جمله تحلیل دوران حاکمیت طاغوت و ویژگیهای آن دوران، رهبری امام عظیم الشان، ویژگیهای رهبری امام، اصول و محکمات، دستاوردها و آثار و برکات، ارکان، پیامهای انقلاب، توطئه های رنگارنگ دشمنان در به انحراف کشیدن و نابودی انقلاب و همچنین وظیفه مردم و نسل های آینده در شناخت و حفظ انقلاب اسلامی پرداخته اند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای که خود در تمام مراحل تکوین، رشد و پیروزی انقلاب اسلامی حضور فعال، مستمر و موثر داشته اند به دلیل اهمیت آشنایی نسل های مختلف، خصوصا نسل جوان با علل، عوامل، مراحل، ویژگی ها و آثار انقلاب اسلامی همواره در فرصت های گوناگون به تبیین انقلاب اسلامی پرداخته اند.

اولین مطلب این کتاب بیانات مقام معظم رهبری در چهل و دومین مجمع عمومی سازمان ملل در 31 شهریور سال 66 است که حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: من از ایران می آیم که زادگاه پرآوازه ترین و در عین حال ناشناخته ترین انقلاب های دوران معاصر است. انقلابی بر پایه دین خدا و در امتداد راه پیامبران و مصلحان بزرگ؛ راهی به درازای همه تاریخ بشر. ریشه استوار و اندیشه زیربنایی این انقلاب جهان بینی توحیدی اسلام است.

بخش پایانی مطالب این کتاب را گزیده ای از فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر 10 روز به قم، دیدار مردم قم در سالروز قیام خونین 19 دی و خطبه های نماز جمعه تهران در روز 15 بهمن ماه سال 89 تشکیل می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما