loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خوشه های خشم (ادبیات کلاسیک معاصر)

ناشر امیرکبیر

نویسنده جان اشتاین بک

مترجم عبدالرحیم احمدی | شاهرخ مسکوب

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 814

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34149 10003022
375,000 356,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر تصویر تمام نمای قربانیان بدبختی بحران اقتصادی سال 1929 امریکا می باشد. توصیف وحشتناک جزئیات آنچه که در آن سال ها بر اقشار پایین دست امریکا گذشت، علیرغم گذشت سال ها هنوز هم این داستان و فیلم ساخته شده از روی آن را جذاب می سازد.

تام به اتهام قتل، به حبس محکوم می شود. بعد از چهار سال حبس به قید التزام آزاد می شود و به سوی خانه خود که در ایالت اوکلاهوما است روانه می شود. او در راه به یکی از دوستان قدیم خانواده، از کشیشان سابق فرقه «بوته فروزان» به نام جیم کیسی برمی خورد. تام به همراه کیسی به مزرعه پدر می رسد و با حیرت زدگی تمام می بیند که آن جا را ترک گفته اند. همسایه ای به نام مولی به او خبر می دهد که همه مزرعه داران ناحیه از زمین های خود رانده شده اند و پدر و مادر او به خانه عمویش در کالیفرنیا رفته اند. مولی یگانه مرد عمل است که از رفتن سرباز زده است. تام سرخورده از تسلیم خانواده به زمین داران، تصمیم می گیرد به جست وجوی آنها بپردازد و با این مساله به مقابله برخیزد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما