loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سر دلبران: خاطرات عرفانی حضرت آیت الله مبشر کاشانی

5 (1)

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

گردآورنده کتاب وحید مبشر کاشانی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 333

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب سر دلبران: خاطرات عرفانی حضرت آیت الله مبشر کاشانی، توسط وحید مبشر کاشانی گردآوری شده است و در انتشارات بین الملل منتشر شده است.
چندین سال بود که جمعی از علاقه مندان به حضرت آیت الله مبشر کاشانی، بر جمع آوری و نشر خاطرات عرفانی معظم له اصرار داشتند. هرچند برخی از این خاطرات در بعضی از کتاب ها نقل شده بود، ولی اشتباهات سهوی که در نقل خاطرات رخ داده بود، مؤلف را بر آن داشت تا دست به جمع آوری خاطرات معظم له بنماید.

در کتاب کتاب سر دلبران: خاطرات عرفانی حضرت آیت الله مبشر کاشانی، پس از بیان زندگی نامه حضرت آیت الله مبشر کاشانی، اجمالی از مقدمات و مبانی عرفان منطبق با عرفان ناب محمدی بیان شده تا درآمدی بر نقل خاطرات باشد. با توجه به این که حضرات آیات بهاءالدینی(ره)، کشمیری (ره) و عارف زاهد مرحوم حاج آقافخر تهرانی (ره)، عمده اساتیدی بودند که حضرت آیت الله مبشر، طی سال ها از آنان در اخلاق و عرفان کسب فیض نموده اند، لذا خاطرات ایشان در سه فصل با نام هر یک از آن بزرگواران به صورت مجزا آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما