loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گوگل چگونه کار می کند؟

مدیریت و رهبری در شرکت گوگل

ناشر سیوا

نویسنده جاناتان روزنبرگ | اریک اشمیت

مترجم فاطمه مشایخ | فاطمه مشایخی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 439

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

شرکت گوگل چگونه شکل گرفت و چگونه رشد کرد؟ شیوه های مدیریت و رهبری در گوگل کدام اند؟ پاسخ این پرسش ها را از زبان مدیران ارشد گوگل بشنوید.

بخشی از مقدمه کتاب how google works

انتشار کتاب how google worksکتاب how google works، کتابی سرگرم کننده و ابتدایی، شامل درس هایی از تجربیات و آموخته های رئیس اجرایی گوگل، مدیر عامل سابق Eric Schmit و مسئول مستقیم پروژه های ویدئوهای، smoth Rosenberg، در طی سالها فعالیت به عنوان مدیران ارشد این شرکت بین المللی می باشد.
مولفان کتاب توضیح می دهند که تکنولوژی چگونه قدرت را از شرکت ها گرفته و به مشتریان داده است و تنها راه موفقیت در این موقعیت ایجاد محصولات برتر و جذب کارمندانی که است که Eric Schmit و Jonathan Rosenberg به انها طراحان هوشمند می گویند.
مولفان این کتاب علاوه بر بیان خاطرات خود در شرکت google درباره موضوعاتی شامل فرهنگ سازمانی، استراتژی، استعداد، نحوه تصمیم گیری، ارتباطات، نوآوری و خرید و فروش صحبت کرده اند.

در عصر حاضر سرعت در کار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و راه موفقیت در تجارت، جذب افراد خلاق، باهوش و ایجاد محیطی مناسب برای پیشرفت آنان است. کتاب how google works چگونگی انجام چنین کاری و رسیدن به موفقیت را به شما آموزش می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما