loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وقتی که تو هستی ... (مجموعه نثر ادبی انتظار)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34494 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فرا گیر شدن فرهنگ سبز انتظار برای رسیدن به جامعه مهدوی، ضرورت حیات امروزی بشر است. بشر امروز، بیش از هر زمان دیگری به امید و امنیت نیاز دارد و این دو گوهر ارزشمند است که به انسان، حرکت و پویایی می دهد و غفلت و رخوت را از او دور می کند.جهان فرزند ناخلفی است که خانه پدری اش را ترک کرده است و سرگردان کوچه های گمراهی است.حجت خداوند، همیشه حاضر است؛ ما غیبت داریم. کاش سری به فطرت خاک گرفته مان بزنیم و غبار غفلت و فراموشی را از سر و روی فطرتمان بتکانیم.کاش به خانه پدری مان برگردیم و دستمان را در دست های پدر امت بگذرانیم. گفتن و نوشتن از انتظار شوق می خواهد و شوق انتظار معرفت می طلبد.
کتاب پیش رو، مویه های دل های مشتاق ظهور است که به پیشگاه ولی عصر(عج) تقدیم شده است و شما ارجمندان را به ضیافت عشق و شور و اشتیاق فرا می خواند.
برای تدوین این کتاب از 15 شاعر برجسته مانند؛ مهدی زاده ، امینی و بیابانکی دعوت به عمل آمد و هر کدام از این عزیزان به این مجموع کمک کرده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما