loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان واره شیطان و رازهای هزارساله

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34501 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شیطان و رازهای هزار ساله، داستانی از وسوسه و نیرنگ شیطانی است. شیطانی که نود و نه دروازه خیر می گشاید، تا در دروازه صدم، شما را به دام اندازد. داستانی که به اندازه تاریخ آدم و شیطان، قدمت دارد. شیطان و رازهای هزارساله، بازآفرینی دوباره همین ماجراست. ماجرای شیطانی که به آدمیزاد، رشک و حسد برد و متمرد و مطرود گشت. اما این فقط آغاز ماجرا بود. در هر زمان و در هر مکان، این وسوسه و نیرنگ، خود را به شکلی نشان می دهد که تا به حال دبده نشده است.
شیطان و رازهای هزارساله، در سه داستان کوتاه، دوباره این ماجرا را در یک زمان و مکان دیگر به رشته تحریر در می آورد؛ با این تفاوت که به جای بهشت که جایگاه آدم و همسرش بود، به یکی از دیرهای دور افتاده راهبان مسیحی می رویم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما