loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خانواده ایرانی 1: زن و شوهری

با رویکرد آسیب شناسی فرهنگی

ناشر نشر قو

نویسنده ابراهیم اصلانی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 52

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب جلد اول از مجموعه کتاب های کوچک روان شناسی می باشد که به مباحث خانواده ایرانی اختصاص دارد. ویژگی های خاص دنیای امروز که شاخص ترین آن توسعه اطلاعات و ارتباطات است، ایجاب می کند که به جای استفاده از روش های تدافعی و انفعالی در برابر پدیده های فرهنگی، با شناختی منطقی و آگاهانه از فرهنگ و هویت ملی، به استقبال از حل آسیب های فرهنگی برویم.

«زن و شوهری»، اساس زندگی زناشویی است و همه مسائل دیگر از قبیل فرزندآوری، فرزندپروری، تربیت، ارتباط با فامیل، پیوندهای خانوادگی و... به تبع آن اهمیت می یابند. اما در فرهنگ ایرانی زن و شوهری مورد بی مهری و غفلت قرار گرفته و به خصوص با تولد فرزندان و اهمیت یافتن مسائل آن ها، پدر و مادری، جای زن و شوهری را می گیرد. نگارنده کتاب با اعتقاد به این موضوع که احیای جایگاه زن و شوهری، اولین گام در اصلاح نگرش و رفتارهای اشتباه زناشویی و تربیتی است؛ به تالیف این کتاب اقدام کرده و در چهار فصل، این مباحث را مطرح ساخته است: خوشبختی شما مهم تر است یا فرزندان؟؛ بچه ها همه زندگی ما نیستند؛ زن و شوهری رنج است یا آرامش؟؛ زن و شوهری و عشق.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما