loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دستینه وب سایت: دستورالعمل هایی برای افسران جنگ نرم در فضای مجازی + چند گام ساده تا یک وبلاگ خوب

5 (1)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب دارای پنج فصل اصلی و چندین زیرفصل از جمله ماهیت، تاریخچه و اصول جنگ نرم، خصوصیات و قالب وب، ویژگی های مدیریت محتوا در وب، قواعد یک سایت خوب و روش ترسیم نقشه سایت است.

همچنین در انتهای این کتاب ضمیمه هایی با عنوان چند گام ساده برای داشتن یک وبلاگ خوب و حکم غیبت با ابزار رسانه های جدید درج شده است.

در این اثر، گزیده هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف از جمله جنگ نرم و فتنه 88 نیز مشاهده می شود.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: هرقدر که قدرتمند باشید، اما اطلاعات کافی از دشمن نداشته باشید خود را شکست خورده می دانید. در واقع برای رفتار درست در هر محیطی، باید. چند نکته را به خوبی شناخت، یکی از آنها شناخت محیطی است که می خواهید در آن عمل کنید. دوم شناخت توانایی ها و نقاط ضعف خود است و سوم شناخت دیگران اعم از دوست و دشمن.فرض این نوشته که به قالب یک دستینه(Hand book) تبدیل شده، آن است که به یکی از فضاهای اصلی تقابل جبهه حق و باطل - در حال حاضر - به صورت عملیاتی توجه شود. فرض فرعی این خطوط هم این است که افسران جوان جنگ نرم در محیط سایبر، به مجموعه ای از دستورالعمل ها، روندها و تجربه های موجود در قالب یک کتاب کار دسترسی راحت و سریع داشته باشند تا در میدان عملیات راحت تر بتوانند تصمیم گیری کنند و سریع تر خود را به مقصود که همانا روشنگری و ترمیم اذهان است، برسانند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما