loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فطرت و خرد: سیری در زندگی و افکار علامه طباطبایی (ره)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34540 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بدون شک علامه طباطبایی یکی از بزرگترین متفکران اسلامی معاصر است. وی در زمینه علوم عقلی، تقریرات جدیدی از مبانی گذشته عرضه و چند مسأله نو در فلسفه اسلامی طرح کرد. افزون بر این، آثار وی در فلسفه اسلامی به سرعت جزو آثار کلاسیک قرار گرفت. از این رو تحلیل آرای ابتکاری مرحوم علامه(ره) در زمینه های مختلف فلسفی و کلامی به ویژه مباحثی که در عرصه دین پژوهی و کلام جدید مطرح است، لازم به نظر می رسد.

کتاب فطرت و خرد سیری در زندگی و افکار علامه طباطبایی (ره) دارد و در حقیقت به طور مختصر به زندگی، مراحل شکل گیری شخصیت علمی، تالیفات، مکتب فلسفی و آراء کلامی علامه پرداخته و کوشیده است تصویری کلی از معرفت شناسی، هستی شناسی، خداشناسی و انسان شناسی علامه ترسیم کند.

این کتاب از سری مجموعه کتاب دانشجو در دوازده فصل ارائه شده است.

علم و دین، عقل و دین، زبان دین، منشا دین، انتظارات دین از بشر، پلورالیزم دین، معجزه و تفسیر و قرائت پذیری متون دینی از جمله مباحثی است که در این کتاب مطرح شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما