loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آشنایی با فیلسوفان مسلمان: خواجه نصیرالدین طوسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34599 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در دو بخش عرصه های زندگی و نظریه ها تنظیم شده است که در نظریه ها، عناوین: کلام و مذهب، فلسفه و کلام فلسفی، اخلاق و عرفان به چشم میخورد.
از منابعی که در تدوین این اثر استفاده شده، می توان به تحریر تاریخ رسا از عبد المحمد آیتی، انتظار بشر از دین به قلم آیت الله جوادی آملی، فلسفه دین نوشته محمد حسین زاده، مجالس المومنین به قلم قاضی نورالله شوشتری و عیون اخبار الرضا اشاره کرد.

ماندگاری یک تمدن وامدار گنجینه های پربهایی است که در تاریخ تکامل خود ذخیره کرده، قله های این تمدن با نام انسان هایی می درخشد که با دانایی زیسته اند و در این میان حافظه تمدن ایران نام کسانی را به یاد دارد که دانش های زمانه خود را به دوش می کشیده اند. دانشمند بزرگی چون خواجه نصیر الدین طوسی، مردی سرشار از دانایی و خوبی، مردی شگفتی ساز با اندیشه هایی بزرگ و دستانی پر توان؛ او که هم چنان چراغ دانش و فضیلت به دست، بر سر راه تکامل و پیشرفت نشسته، راه می نمایاند و تا انتهای تمدن همراهی می کند. پژوهش حاضر می کوشد تا گوشه ای از افکار بلند او را با عنایت به شرایط زمانه ای که در آن می زیسته به نسل نو نشان دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما