loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیمای قرآنی جوان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34608 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سیمای قرآنی جوان به قلم محمدباقر پورامینی، تلاشی است با تکیه بر معجزه بی نظیر نبی خاتم (قرآن کریم) که پس از تبیین مفاهیم کلی به جلوه های توصیفی و هنجاری جوان و جوانی می پردازد و در ادامه، خواننده را با محورهایی چون ویژگی های جوانی، الگوهای جوانان، رفتارشناسی دینی جوان، رفتارشناسی اجتماعی جوان و باورهای اعتقادی جوان در این زمینه همراه سازد.

هدف از نگارش این کتاب ارائه چهره قرآنی از حساس ترین برهه زندگانی بشر(جوانی) و لوازم و اقتضائات آن است که با قلمی روان طعم نشر را تجربه کند.

این کتاب از چهار فصل تشکیل شده است:
فصل اول : درباره جوانی
فصل دوم : بایدهای جوانی
فصل سوم : باورهای جوانی
فصل چهارم: رفتارهای جوانی

از منظر قرآن کریم ، "جوان" هم اندیشه جاودانگی دارد و هم سرشار از استعدادهایی فراتر از گنجایش این جهان است. همو از کشش ، توان و کنش هایی که خداوند در نهاد هر انسانی قرار داده است ، افقی فراتر از این جهان می طلبد . از این رو ،؛ این جهان همچون عالم جنین، تنها ظرف رشد و پرورش اوست ، اما نتیجه و بازدهی نهایی آن در جهانی فراخ تر و نظامی برتر ممکن است... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما