loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از چشم ها 4: رد خون روی برف، یا توی برف بزرگ شو دخترم (کتاب کاوه)

ناشر روایت فتح

راوی کتاب فرهاد خضری

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 299

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3467 10003022
190,000 171,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جلد چهارم مجموعه ی از چشم ها به خاطرات شهید محمود کاوه از زبان همسر، پدر و مادر، فرزند، خواهرها، خواهرزاده ها، استاد و همرزمان و فرماندهان شهید پرداخته است. خاطرات از روزهایی می گویند که همسر و پدر و مادر و خواهرهایش جبهه رفتن های مکرر او را به تماشا نشسته اند و هم رزمانش شاهد شهامت ها و پایمردی های مکرر او بوده اند.

کتاب از چشم ها 4: رد خون روی برف، یا توی برف بزرگ شو دخترم (کتاب کاوه)، نوشته فرهاد خضری است و در انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

کاوه ، از آن روزها که کودکی بود در کوران انقلاب تا روزی که پرکشید و رفت ، یک سر دوید؛ از تلخ تا شیرین، از تند تا ملایم، از کودک تا مردی پخته، همه را دوید. کنار راه این همه آدم ایستاده بودند؛ آیینه وار، کوچک، بزرگ، دور، نزدیک، کج، صاف، عکس کاوه درتک تک این آیینه ها افتاده است.

هر یک از این آدم ها چیزی از او می گویند؛ خاطره ای، توصیفی، زندگی نامه ای، اما کاوه دویده است و رفته است. باید این تصویرها را این نقطه ها را به هم وصل کرد و به آن نقطه ی پایان رساند؛ به آن نقطه ای که آغاز بودنی دیگر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما