loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه و شرح فارسی الموجز فی اصول الفقه - جلد اول

همراه با متن کتاب

5 (1)

ناشر نصایح

نویسنده جعفر سبحانی تبریزی

مترجم علی عدالت

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 440

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34679 10003022
250,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"ترجمه و شرح مباحث مربوط به «شک و ظن» از کتاب فرائد الاصول شیخ مرتضی انصاری است. در این نوشتار که دومین جلد از یک مجموعه است، ابتدا احکام و فروعات مربوط به اصول عملیه مانند اصل برائت، اصل اشتغال (احتیاط) و اصل تخییر و موارد جریان این اصول بیان گردیده و سپس ادله عقلی و نقلی این اصول و نحوه استدلال به روایات در حجیت آن ها شرح داده شده است. بررسی موارد تعذر احتیاط در شبهات غیر محصوره، تعارض بین اصول نام برده شده و راه های رفع تعارض بین آن ها، دوران امر بین محذورین در این اصول، شبهات تحریمیه، موضوعیه و حکیمیه در اصول سه گانه فوق و صورت های مختلف شک در تکلیف و مکلف به و همچنین تنبیهات مربوط به احتیاط، برائت و تخییر از دیگر مندرجات مهم این جلد از این مجموعه است."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما