loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شناخت گیاهان دارویی و معطر ایران

ناشر فرهنگ معاصر

نویسنده ولی الله مظفریان

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 1426

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

امروزه با پیشرفت علوم گیـاهی افزون بر هشت هزار گونه گیاهی در ایران شناسایی شده است. در حال حاضر برآورد می شود که از این تعداد، دو هزار و 300 گـونـه خاصیت دارویی دارند اما علی رغم وجود این سرمایه خدادادی، به کار گیری گیاهان دارویی در صنایع مختلف ایران در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته و در حال توسعه ناچیز است. در این کتاب به صورت خلاصه به معرفی گیاهان دارویی و مصرف آن ها برای دردهای مختلف پرداخته شده و همچنین چگونگی گزینش و روش مصرف دارو به صورت مرحله به مرحله همراه با تصویر بیان شده است.
دکتر ولی الله مظفریان در مقام نویسنده کتاب، با 35 سال تجربه گیاه شناسی، مشخصات 850 گونه از گیاهان دارویی را در این کتاب منتشر کرده است. از جمله ویژگی های این کتاب می توان به این مورد اشاره کرد که تمام عکس های گیاهان دارویی توسط مۆلف کتاب تهیه شده است. این کتاب در هزار و 300 صفحه به صورت تمام رنگی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما