loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پاسخ به شبهات کلامی - دفتر دوم: دین و نبوت

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34859 10003022
165,000 148,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در دفتر اول کتاب پاسخ به شبهات کلامی، شبهاتی پیرامون خداشناسی مورد تحلیل و نقد قرار گرفت؛ در این دفتر نیز پیرامون سه مسأله یعنی «دین»، «وحی» و «نبوت» حدود شصت شبهه نقل و نقد می شود.

از آنجا که در این دفتر سه موضوع اصلی یعنی دین، وحی و نبوت مورد بررسی قرار می­گیرد، شبهات موضوع نیز در دو بخش با عناوین فوق تدوین شده است.

بخش اول «شبهاتی پیرامون دین» به دلیل گستردگی مباحث آن در هفت فصل (خاستگاه دین، عقل و دین، علم و دین، اخلاق و دین، دین و خشونت، دین و پلورالیزم و تعارض ادیان) سامان یافته است. در این فصل 25 شبهه تحلیل و نقد شده است.

بخش دوم «شبهاتی پیرامون وحی و نبوت» در چهار فصل (وحی، نبوت و خاتمیت، بعثت و پیغمبری، پیامبران) سامان یافته و 35 شبهه را تحلیل و نقد می کند که جمعاً در این کتاب کل شبهات بالغ بر 60 شبهه است.

شبهات مطرح شده در این کتاب، نوعاً در آثار کلاسیک کلامی، به خصوص در دو سده اخیر در آثار امثال کسروی مطرح شده و امروزه نیز به عنوان شبهه در برخی از آثار و سایت ها تبلیغ می شود. پاسخ شبهات نیز با توجه به اهمیت شبهه طرح شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما