loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه اسلامی: طرح درس هایی برای آموزش به کودکان

1 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34869 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب فلسفه اسلامی: طرح درس هایی برای آموزش به کودکان، با تمرکز بر دوره پیش دبستانی، پاسخ به سه پرسش چیستی محتوا، اهداف و روش آموزش، در آموزش فلسفه اسلامی به کودکان دوره پیش از دبستان است. فلسفه تأثیر شگرفی در تحصیل خودشناسی و درک از کجایی و به کجایی خویش و نهایتاً، حصول اطمینان و آرامش روانی در هریک از افراد جامعه و رهایی از پوچی و سرگردانی دارد.هدف پیشنهاد اولین بسته آموزشی درس فلسفه به منظور آموزش، سنجش و ارزیابی آن، در ابتدایی ترین سطح آموزش عمومی و رسمی ایران(پیش دبستان) است.

آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان با محوریت مکتب فلسفی حکمت متعالیه صورت می گیرد که نخستین مرحله آن، آموزش به کودکان پنج یا شش ساله است. در این بخش از آموزش، تمرکز بیشتر بر آشنایی کودک با مفاهیم فلسفی است. کتاب کتاب فلسفه اسلامی: طرح درس هایی برای آموزش به کودکان، مشتمل بر یازده فصل؛ در هر فصل پس از بیان اهداف آموزشی و رفتاری، و ارائه توضیحی مختصر درباره برخی مفاهیم فلسفی، روش هایی را برای آموزش این مفاهیم به کودکان دوره پیش دبستانی پیشنهاد می دهد.

کتاب فلسفه اسلامی: طرح درس هایی برای آموزش به کودکان، نوشته مهدی پرویزی است و در انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما