loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شبی برتر از یک عمر (سوره قدر)

تطهیر با جاری قرآن 13

ناشر لیله القدر

نویسنده علی صفائی حائری

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 48

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3491 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب شبی برتر از یک عمر، لیله القدر را شبی سرنوشت ساز معرفی می کند که در آن انسان باید با توجه به نیاز های خود، نقشه راه خود را از طرح و برنامه ریزی و هدف گذاری گرفته تا عمل به این طرح و برنامه، مشخص نماید.
کتاب شبی برتر از یک عمر با دیدی تازه به سوره قدر، شب قدر را فرصتی بی نظیر برای انسان های مشتاق حرکت، معرفی می کند که باید با جمع بندیِ سرمایه ها و استعدادها، برای این امکانات، طرح و برنامه ای عملی آماده و معین کنند؛
زیرا ضرورت طرح و تقدیر، نه تنها برای دنیای آدمی بلکه امری است مستمر که حیات اخروی او را نیز در بر می گیرد. در این اثر نکته تاکید شده است که امر ولایت، تنها عنصری است که ضامن اجرای طرح و تقدیر آدمی است زیرا استمرار حیات او، بدون هماهنگی با امر ولایت، راه به جایی نخواهد برد.
کتاب شبی برتر از یک عمر به قلم استاد علی صفایی حائری (عین_صاد) نوشته شده است و در انتشارات لیله القدر چاپ و منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما