loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انوار الملکوت - جلد اول: نور ملکوت روزه، نماز و مسجد

دوره علوم و مبانی اسلام و تشیع - 1

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب از منظر توحیدی و عرفانی و ... به اسرار روزه، نماز، مسجد، قرآن، دعا می پردازد که طیّ سخنرانی هائی در ماه مبارک رمضان 1390 هجری قمری توسط مرحوم علامه آیه الله العظمی حاج سید محمد حسین حسینی طهرانی رضوان الله علیه در مسجد قائم طهران ایراد شده بود که چکیده آن را به عنوان دست نوشت در جُنگهای خود ثبت نموده بودند تا در فرصت مناسب با تنظیم و تبویب و شرح و توضیح تکمیل کرده و در اختیار سالکان طریق حقیقت قرار دهند. که البته توفیق الهی در هنگام حیات پر برکت ایشان رفیق گردید و در چهار جلد مباحث مربوط به قرآنِ آن را تحت عنوان نور ملکوت قرآن از سلسله مباحث أنوار الملکوت به چاپ رساندند ولی عنوان های دیگر بحث به علت اشتغال ایشان به تألیف کتابهای دیگر چون الله شناسی، معاد شناسی، امام شناسی، و ... به تعویق افتاده بود تا اینکه روح ملکوتی و بلند ایشان به ملإ أعلی شتافت و این امر مهم همچنان ناتمام مانده بود.

که بعد از این واقعه مؤلمه، فرزند ایشان حضرت استاد سید محمد محسن حسینی طهرانی حسب الامر والد محترم در ایام حیات به این امر مهم اهتمام ورزیده و به تنظیم و تحقیق و نشر این آثار نورانی و پرمحتوی پرداختند و در دو جلد مطالب مربوط به نور ملکوت روزه، نماز، مسجد، قرآن، دعا را جمع آوری و تنظیم نموده و روایاتی که محتاج ترجمه بودند را ترجمه کردند تا برای عموم رهروان طریق حق و توحید مفید فائده قرار گیرد؛ و به عرصه علم و معرفت تقدیم نمودند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما