loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلابی متمایز: جستارهایی در انقلاب اسلامی ایران

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده جمعی از نویسندگان

تعداد صفحات : 508

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3502 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

انقلاب اسلامی ایران که در بهمن 57 به پیروزی رسید به راستی انقلابی متمایز از سایر انقلاب های چندین سده اخیر بود که با ویژگی عقیدتی و نیز ساختارشکنی خود توانست نظام سیاسی 2500 ساله شاهنشاهی را در هم شکند و الگوی زندگی انسان امروز را بر اساس قرآن و سنت ارائه کند.
اما وجوه تمایز این انقلاب با خیزش ها و نهضت های دیگر چیست؟ پشتوانه عقیدتی این انقلاب بزرگ چیست؟ شیوه رهبری آن چگونه بود؟ مرجعیت شیعه به رهبری امام خمینی، با چه ساز و کارهایی این انقلاب را آغاز و به سرانجام رساندند؟
این سوال ها و پرسش های فراوان دیگر موضوعی است که اثر حاضر آن را در سه فصل می کاود: تبیین و نظریه پردازی، دست آوردها و بازتاب ها و نقد و ارزیابی آثار.هر یک از این فصل ها مقاله های متعددی دارد که نویسندگان مختلف آن ها را ارائه کرده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما