loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرفان پژوهی، کتاب شناسی 400 پژوهش عرفانی معاصر

5 (1)

ناشر مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص)

نویسنده محمدرضا یوسفی

با همکاری مرضیه سهامی احمد

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 840

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

عرفان، حقیقت دین و نوعی شناخت و معرفت است که بر پایه ادراکات درونی از مسیر علم حصولی سعی در رساندن مخلوق به خالق دارد. انسان جویای حقیقت ، بشر سرخورده از صنعت و ابریارانه و ابرقدرت و ابر... برای دستیابی به حقیقت گمشده خویش نیازمند اشنایی با پژوهش های عرفانی است. و در این زمینه کتابشناسی ها نخستین گام و کوتاهترین راه دستیابی به منابع محسوب می شود.بی جهت نیست که کتابشناسی را وسیله ای برای شناسایی و انتخاب کتاب مورد نظر و نیز ابزار گردآوری اطلاعات می دانند. در دوران اخیر به تناسب نیاز جامعه پژوهش های فراوانی در موضوع عرفان صورت پذیرفته که راه میان بر آشنایی با آنها به منظور بهره برداری یا جلوگیری از موازی کاری، کتابشناسی هاست.
پژوهش حاضر ، کتابشناسی 400پژوهش عرفانی معاصر است و سعی شده است در آن علاوه بر اطلاعات کتابشناختی لازم و ضروری هر اثر، از جمله تصویر جلد، محتوا و موضوعات اصلی آن نیز در کوتاهترین عبارات معرفی شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما