loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کمدی منطق: سفری حماسی در پی حقیقت

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

«کمدی منطق»، کتابی است خواندنی و جذاب درباره مبانی ریاضیات که همراه با ظاهر گرافیکی بسیار شکیل و به صورت داستان مصور (کُمیک استریپ) منتشر شده است.

اما شاید اصلی ترین ویژگی کتاب کمدی منطق این باشد که به صورت داستان مصور (کُمیک استریپ) منتشر شده و به همین دلیل می تواند جذابیت بالا و محبوبیت خاصی نیز داشته باشد.

داستان مصور یا کُمیک استریپ مجموعه ای از نقاشی های دنباله دار است که ماجرایی را روایت می کند و همانطور که از نام کُمیک بر می آید، محتوای آن اساساً مطلب خنده دار است. اولین کمیک استریپ هایی که در دهه ۱۹۳۰ پا به عرصه وجود گذاشتند، شامل ماجراهای خنده دار و ماجراجویانه قهرمانانی چون باک راجرز، تارزان و ماجراهای تن تن بود. البته قرار گرفتن نام کمیک مربوط به تاریخچه آن است. اکنون با وجود تغییرات عمده ای که در نوع طراحی، موضوع، کمپزسیون، انتخاب زاویه دید و دیگر المان های کمیک به وجود آمده و این هنر روایت گر را بسیار متفاوت از گذشته خود کرده، هنوز نام کمیک روی آن باقی مانده است. درحالی که مایه طنز تنها در شاخه خاصی از این هنر به کار گرفته می شود.
«برتراند راسل» قهرمان اصلی کمدی منطق، یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین فلاسفه معاصر و از شاخص ترین جستجوگران یقین مطلق بوده و یکی از مشهورترین پایه گذاران مبانی منطق و ریاضیات است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما