loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جهانی شدن اقتصاد (از رؤیا تا واقعیت)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35135 10003022
12,000 10,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جهانی شدن، زنجیره ای از دگرگونی هاست که عرصه های گوناگون فرهنگ، سیاست و اقتصاد کشورهای جهان را در بر گرفته و روابط متنوع و متقابلی میان واحدهای مستقل ملی برقرار می سازد. در این میان، بعد اقتصادی جهانی شدن، از آن رو که در نظام سرمایه داری، سیاست و فرهنگ تحت تأثیر مستقیم سیاست گزاری های اقتصادی هستند، اهمیت ویژه ای دارد. عوامل اصلی رویکرد نظام سرمایه داری به جهانی سازی اقتصاد را می توان انباشت سرمایه در غرب، اشباع بازار مصرف کشورهای صنعتی و شکست دولت های رفاهی برشمرد.

در مجموعه حاضر، ضمن بررسی پدیده جهانی شدن اقتصاد و آثار مثبت و منفی آن، سیاست های پیش نهادی پیوستن ایران به جهانی سازی اقتصاد با توجه به دیدگاه اسلام درباره تجارت، مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما