loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سوژه های سخن - جلد هشتم: شرح تبلیغی حدیث معراج رمضان المبارک

همراه با لوح فشرده

ناشر موسسه روایت سیره شهدا

تحقیق و تنظیم کتاب گروه تبلیغی زندگی به رنگ خدا

تعداد صفحات : 216

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

بلاغ و رساندن کلام خدا به بندگان، چنان سنگین و سترگ است که پروردگار متعال به پیامبرش برای به دوش کشیدن این مسئولیت خطیر آیات اول سوره مزمل را وحی فرمود.

« یَا أَیُّهَا الْمُزَّمِّلُ* قُمِ اللَّیْلَ إِلاَّ قَلِیلا * نِصْفَهُ أَوِ انقُصْ مِنْهُ قَلِیلا * أَوْ زِدْ عَلَیْهِ وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِیلا * إِنَّا سَنُلْقِی عَلَیْکَ قَوْلا ثَقِیلا»(مزمل/ آیات اول تا پنجم)

می توان معنای آیات را اینچنین تلخیص کرد: «ای پیامبر کسی توانایی تبلیغ دین مرا ندارد، مگر اینکه رابطه ای خصوصی با من داشته و از قرآن و نماز شب مدد بگیرد تا بتواند بار سنگین وحی را به مقصد برساند.»

این خطاب الهی تنها به رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم) نیست بلکه به تمام مبلّغانی است که سعی در تبیین تعالیم دین مبین اسلام دارند.

در این کتاب تلاش شده است تا در حد توان و با الگوگیری از آموزه های قرآنی و کلمات اهل بیت علیه السلام و با محوریت شرح تبلیغی حدیث قدسی معراج ، که شامل هشت درب بهشت و هفت درب جهنم است به موضوعات خرد و کلان امروز پرداخته شود تا از این طریق ، گامی در راستای الگوبخشی به منظور عملی ساختن زندگی اسلامی برداشته شده باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما