loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

10 قصه عاشورایی برای بچه ها (رحلی)

2.3 (3)

ناشر قدیانی

نویسنده فریبا کلهر

تصویرگر سید حسام الدین طباطبایی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35256 10003022
280,000 266,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب 10 قصه عاشورایی برای بچه ها، نوشته فریبا کلهر است و با تصویرگری سید حسام الدین طباطبایی در انتشارات قدیانی منتشر شده است.

در این کتاب با حذف نام شخصیت ها از قصه و استفاده از صفت به جای آن سعی شده به نوعی از تکرار پرهیز شود. در این کتاب 10 شخصیت تاثیرگذار در واقعه عاشورا که در این واقعه موثر بودند و شهید شدند به عنوان محور این قصه ها انتخاب شده و برای مخاطبان کودک در گروه سنی«ج» نوشته شده اند.

در کتاب 10 قصه عاشورایی برای بچه ها، قصه ها هیچ کدام از شخصیت ها با نام خودشان آورده نشده اند. هر شخصیت برای خود صفتی دارد که با آن صفت در قصه معرفی می شود و این موضوع باعث می شود که مخاطب در مواجهه با این قصه ها حس نکند با داستانی تکراری روبرو است. داستان های این مجموعه با استفاده نکردن از نام حقیقی شخصیت ها و نیز اشاره ای که به حادثه عاشورا دارند، فرمی تازه در روایت به خود گرفته اند که برای مخاطب کودک و نوجوان این داستان ها بدیع و جذاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما