loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسلام در شرق آفریقا

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35271 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مسئله بررسی شده در این کتاب شیوه ورود و گسترش اسلام در منطقه شرق آفریقا و استقرار دائم این دین مبین در این سرزمین از آن زمان تا کنون و پایداری در مقابل تندباد حوادث است.این موضوع دل مشغولی اصلی پژوهشگر در طول تدوین مطالب این کتاب بوده است - عمدتاً شامل نشان دادن دلایل مهاجرت مسلمانان، اعم از اعراب مسلمان و ایرانیان به این منطقه؛ شیوه تعامل آنان با بومیان؛ چگونگی راه یافتن اسلام به مناطق گوناگون این سرزمین و نقش آن در زندگی مسلمانان بوده است. در عین حال، تلاش شده است به این سوال اصلی که مسلمانان در مقابله با چالش های پیش رو طی چند سده اخیر چه موفقیت هایی به دست آورده اند، به صورت تحلیلی - توصیفی پاسخ داده شود.
چارچوب نظری این کتاب عمدتاً مبتنی بر آن بوده است که پذیرش اسلام از سوی بومیان این سرزمین ، چه تأثیری بر وضعیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آنان از گذشته های دور تا کنون داشته است.
پژوهش حاضر به قلم امیربهرام عرب احمدی در گروه تاریخ و تمدن منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما