loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلام پیش دبستانی ها 23: بازی با نشانه های فارسی

آموزش شنیداری و دیداری الفبای فارسی برای پیش دبستانی ها

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داریوش صادقی

تصویرگر ایلگار رحیمی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35299 10003022
43,000 40,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سلام پیش دبستانی ها 23: بازی با نشانه های فارسی، نوشته داریوش صادقی است و در انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است. در کتاب سلام پیش دبستانی ها، تمرین های لوحه نویسی و دست ورزی برای افزایش دقت، کنترل عضلات کوچک دست، هماهنگی چشم و دست در سطوح ساده تا پیشرفته آورده شده است.

مجموعه سلام پیش دبستانی ها از لحاظ تنوع موضوعات و محتوای آموزشی، مجموعه هدفمند و منحصر به فردی در جهت آموزش دوره پیش دبستانی است. از ویژگی های این مجموعه، رویکرد اختلالات یادگیری است که به زبانی ساده و با تمرین هایی متنوع به کودکان 4 سال تمام (اول 5 سالگی) به بالا کمک می کند تا آموزش های مناسبِ پیش از دبستان را با شیوه ای درست و علمی یاد بگیرند.

از ویژگی های کتابسلام پیش دبستانی ها 23: بازی با نشانه های فارسی:

1) آموزش های هدفمند و گام به گام
2) پرورش مهارت و توانمندی های کودکان پیش دبستانی
3) آموزش از طریق بازی و فعالیت های سرگرم کننده
4) همراه با درمان اختلالات یادگیری در کودکان
5) راهنمای والدین و مربیان و توضیحات تکمیلی
6) استفاده از جدیدترین محتوای آموزشی و متناسب با رشد شناختی(ذهنی) کودک

هدف اصلی کتاب سلام پیش دبستانی ها 23، آموش مقدماتی و آشنایی دیداری و شنیداری کودکان با شکل و صدای حروف الفبای فارسی است. شیوۀ کتاب به نحوی است که کودک در قالب بازی می تواند بطور غیر مستقیم آمادگی لازم را برای یادگیری حروف الفبای فارسی در کلاس اول دبسستان کسب نماید .

هدف از تالیف این کتاب آموزش کامل اسم و صدای حروف الفبای فارسی نبوده و این کار را بر عهده معلمان خبره و مجرب کلاس اول گزارده است بلکه کتاب قصد دارد به وسیلۀ بازی های شنیداری و دیداری توجه کودک را به تصاویر آشنایی جلب کند که صدای آن حروف را در آن ها می شنود.

کتاب سلام پیش دبستانی ها 23، بر اساس رشد شناختی کودکان و توانایی کودکان در یادگیری کلمات شفاهی تالیف شده است و 32 حرف الفبای فارسی را در بر گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما