loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هویت و امنیت ملی در اسلام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35328 10003022
54,000 48,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امنیت نخستین نیاز یک اجتماع سالم است که هدفی دارد و برای رسیدن به آن تلاش می کند. هویت هم مانند امنیت دارای نقش ممتاز و کلیدی است. هدف از امنیت این است که زمینه رشد ارزش های والای انسانی و دینی فراهم شود تا در سایه آن هویت انسانی و دینی شکل گیرد و انسان به هدفی که برای او منظور شده است برسد.

در این کتاب کوشیده شده است به جایگاه و ارزش امنیت و هویت چگونگی تحصیل و حفظ و تقویت آن ها و تبیین عوامل ناسازگار با آن ها از دیدگاه اسلام پرداخته شود. به همین منظور؛

فصل اول: را به توضیح برخی مفاهیم و مقدماتی اختصاص داده است که برای شناخت امنیت و هویت و رابطه آن ها در اسلام به نظر می آید.

فصل دوم: را به توضیح و بسط امنیت از جهت هدف از امنیت اقسام امنیت از جهت نرم افزاری و سخت افزاری و در نهایت آسیب های امنیتی که امنیت را به خطر می اندازند اختصاص داده است.

فصل سوم : هویت عناصر تشکیل دهنده هویت را بررسی کرده است. هدف از این فصل تبیین چگونگی هویت سازی یا تقویت هویت اسلامی و شناسایی آسیب های هویت دینی است.

فصل چهارم: مناسبات بین امنیت و هویت و رابطه و تعامل متقابل امنیت و هویت در اسلام بررسی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما