loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زبان بدن: چگونه می توان اندیشه های پنهان و نیات دیگران را خواند!

ناشر سخن

نویسنده گرگوری هارتلی | ماریان کارینچ

مترجم فاطمه علا

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 256

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

شما به کمک این کتاب می توانید زبان بدن دیگران را بفهمید و بر دیگران تاثیر بگذارید. برای یادگیری و استفاده از آن نیاز به هنر و علم دارید.

خطوط پایه زبان بدن به چیزی گفته می شود که در مورد فرد عادی است و شامل ظاهر طبیعی، تأثیر تربیت در شیوه و سبکی که فرد حرف می زند یا بدان عمل می کند، می شود. هم چنان که زندگی به سمت جلو پیش می رود، ما در صددیم خصوصیات فردیمان را گسترش دهیم.

درباره نویسندگان:

گرگوری هارتلی: او فعالیت اش را با ارتش امریکا شروع کرد و به بازجویان بازپرسی و مقاومت در مقابل آن را آموزش می داد. سپس اطلاعات حاصل از تجربیاتی را که در ارتش کسب کرده بود به حوزه کسب و کار انتقال داد و مطالبی را درباره ی زبان بدن و تحلیل های رفتاری در تلویزیون، رادیو و یا بصورت مکتوب ارائه کرد.

ماریان کارینچ: همراه با گرگوری هارتلی پنج کتاب درباره رفتار انسان، فریب دادن، و زبان بدن را مشترکا به زیر چاپ بردند. کتاب هایی از قبیل چگونه یک دروغگو را بشناسیم، من می توانم تو را مانند یک کتاب بخوانم، و مردم را مجبور به کاری کنید که می خواهید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما