loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت

ناشر موسسه روایت سیره شهدا

نویسنده علی نوفرستی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 163

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35419 10003022
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثری که در محضر آن هستیم، برگزیده ایست از آیات قرآن کریم، در موضوع جهاد و شهادت، که تلاش شده است، با تصاویر و خاطرات دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ 33 روزه، و فرمایشات امام راحل رضوان الله علیه و مقام معظم رهبری دام ظله این آیات برای مخاطب تبیین گردد.
تلاش تیم پژوهنده اثر با این هدف صورت گرفته است که ارتباط بین «آیات جهاد و شهادت» و «خاطرات دوران دفاع مقدس» و «آزادی فلسطین» به مخاطب منتقل شود. در این کتاب همچون «اسرائیل چگونه باید از بین برود؟» به صورت تفصیلی درباره آیات قرآن کریم بحث نشده است، بلکه سعی شده با مشخص کردن قسمتی از آیه به صورت رنگی و آوردن خاطرات و تصاویر مرتبط، جرقه ای در مخاطب ایجاد نماید تا به تدبر بیشتر در آن بپردازد.
این جمله تابناک حضرت امام رحمت الله علیه سر لوحه تهیه این اثر قرار گرفته است:

«جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواد داشت»
و این جمله یعنی اینکه جنگ ما تا فتح فلسطین پایان نخواهد یافت، هر چند که زهرنامه 598 چند صباحی آن را متوقف کرده باشد. و بی هدف نبوده اسامی عملیات هایی که به فتح بستان و خرمشهر انجامید. عملیات هایی با اهدافی بلندتر: طریق القدس و بیت المقدس.
امروز در محضر امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام پیمانی دوباره می بندیم تا تمام تلاش و توان خود را در ادامه راه شهدای گلگون کفن اسلام تا نابودی کامل صهیونیزم صرف کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما