loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلام پیش دبستانی ها 9: بازی با مارپیچ ها

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داریوش صادقی

تصویرگر فرهاد جمشیدی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 50

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35447 10003022
47,000 44,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بازی های مارپیچ یا مازها، بهترین تمرین برای تقویت هماهنگی چشم و دست محسوب می شوند، تقویت عضلات دست و کنترل بروی حرکات اضافی، بوسیلۀ این نوع بازی ها صورت می گیرد. نارسا نویسی که یکی از اختلالات شایع در کودکان مقطع ابتدایی است، بدلیل عدم هماهنگی چشم و عضلات دست می باشد. بعضی از کودکانی که وارد دبستان می شوند در نوشتن دچار مشکل هستند و بد خط ، ناخوانا یا به اصطلاح نارسا می نویسند. این قبیل کودکان با اینکه درک درستی از املای کلمه و معنای آن دارند اما در هنگام نوشتن آنقدر بد خط و درهم می نویسند که قابل خواندن نیست.
در بازی های مارپیچ هدف اصلی این است که طی تمرین های هدفمند به آموزش کودکان و توانمند سازی آنان بپردازیم. یکی از کارهای مفید برای اصلاح نارسانویسی ، تمرین های ساده ای است که در قالب بازی با مارپیچ ها در این کتاب آورده شده است.

روش کار با کتاب:
بازی های مارپیچ از اول تا آخر کتاب روند خاصی را طی می کند. مارپیچ ها از شکل های ساده و بزرگ شروع می شوند. معمولاً فاصلۀ خطوط در صفحات ابتدایی این بازی ها زیاد است و کودک می تواند به راحتی با مداد در میان آنها حرکت کند. این قانون هر چه به پایان کتاب نزدیک می شوید تغییر می کند و مازها پیچیده تر ، طولانی تر و فاصلۀ خطوط آنها کمتر می شود.

بنابراین کودک بطور غیرمستقیم از تمرین های ساده ای که نیاز چندانی به توجه و دقت زیاد ندارد، به سوی تمرین های سخت تر و محتاج به دقت و تمرکز بیشتر پیش می رود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما