loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غفلت تئوریک خطرناک: نگاهی انتقادی به چند کتاب نامناسب «سمت» (سازمان مطالعات و توسعه علوم انسانی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35449 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بعد از انقلاب فرهنگی ، مساله مهم بازنگری در منابع کتب درسی علوم انسانی دانشگاه ها مطرح گردید و به منظور پیشبرد این امر "سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها" (سمت) تاسیس شد. در واقع سازمان سمت به دنبال آن است که کتب و منابع درسی دانشگاهی در رشته های علوم انسانی را بازنگری و بازنویسی نماید تا این منابع در عین "علمی و معتبر و مستند" بودن، مبتنی بر درنظر گرفتن دیدگاه اسلامی در مبانی و مسایل این علوم باشند.
محصولات تولیدی سمت باید فارغ و رها از آلودگی به پیرایه ها و مضامین سکولاریستی، مدرنیستی-روشنفکرانه و فارغ از هر نوع تبلیغ ایدئولوژی ها و مضامین اومانیستی باشند.

مکتوبات و آثار انتشار شده سمت عناوین متعددی را در بر می گیرد ، البته عناوینی که کم و بیش می توان مضامین آن را مورد نقد قرار داد نیز چندان کم شمار نیست، ما در بررسی خود صرفا به آن دسته از کتاب های مربوط به زبان و ادبیات فارسی سمت پرداخته ایم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما