loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از اول دو سانتی کج بود: مجموعه داستان

ناشر کتاب نیستان

نویسنده فرید حسینیان تهرانی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 122

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35500 10003022
3,500 3,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حسینیان در این کتاب سعی داشته تا همراه با نگارش داستان، به بخشی از دغدغه های فلسفی خود نیز بپردازد. وی در این مجموعه مناسبات و علایق اقشاری از جامعه پیرامونش را در لابه لای تمایلاتش به شناساندن دنیای درونی آدم ها، بیان کرده است. واگویه های درونی انسان امروز در نسبت با نوع تفکر امروزی درباره عشق و روابط میان آدم ها، از جمله محورهای مورد نظر وی در این مجموعه اند.

وی در یادداشتی در ابتدای این کتاب این گونه آورده است: «پس همان آدم های اطراف، همان برادر و مادر و پدر، میتوانند نقش پوش فرزند و شریک و دوست شوند بر پهنه داستان. معشوق میتواند با همان عطر و اطوار اما در ریخت های گوناگون ظاهر شود. و آجر بهمنی دیوار خانه ای در محله دروس سر از آرک ورودی خانه ای در خیابان فرمانیه در آورد و تاب بسته در خیابان لاله زار به خانه ای دراندشت در خیابان ایران نقل مکان کند…» در بخشی از داستان «دو سانتی کج بود» میخوانیم: «دم غروب بود. خسته بودم و مزهی سیگار بعد از کار در دهانم به تلخی میزد. فکر کردن به خرابیهای رنوی فکستنیام، صورتم را توی آینه ماشین دلخور مینمود.. توی آینه دیدمش. پرشیای مشکی کند کرد و در سمت چپ یا راست عقبش باز شد..» «بهانه ای برای جاودانگی»، «از اول دو سانتی کج بود»، «سیگار دوم بعد از صبحانه»، «اول پرنده بد اقبال بود که گیر تو افتاد»، «خود خوری» و «چشمک» نام برخی از داستان های این کتابند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما