loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آشنایی با دفاع مقدس (خادم الرضا ع)

3.2 (4)

ناشر خادم الرضا (ع)

نویسنده اسماعیل منصوری لاریجانی

ویراستار محمد حسن استادی مقدم

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 400

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35525 10003022
200,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آشنایی با دفاع مقدس، اثر دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی که توسط انتشارات خادم الرضا (ع) منتشر شده است.

خلاصه کتاب تجاوز سراسری ارتش عراق به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران در 31 شهریور 1359، حادثه مهمی است که بررسی ابعاد آن برای نسل حاضر و آینده تاریخ، اهمیت فراوانی دارد. رژیم عراق چه اهدافی را از این تجاوز گسترده دنبال می کرد؟ نقش سازمان ها و قدرت های بزرگ مدعی حقوق بشر در وقوع تجاوز و سپس موضع گیری آنها طی هشت سال جنگ چه بود؟
آنچه خواننده عزیـز در این کتاب می خــواند، در واقع سیــــر تحلیـــلی سه عنصر «علل، اهداف و شرایط» تجاوز است. در ضمن به سوالات و شبهاتی مانند «چرا پس از فتح خرمشهر جنگ ادامه پیدا کرد؟» و پرسش هایی از این قبیل پاسخ داده شده است. این کتاب 400 صفحه ای، 9 فصل دارد که عناوین برخی از فصول آن عبارتند از: شرایط ایران و عراق پیش از تجاوز، پیشینه و چگونگی آغاز تجاوز، دفع تجاوز، علل پذیرش قطعنامه 598، پیامدها و دستاوردهای دفاع مقدس، و فرهنگ شهادت و ایثار.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما