loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترنم توحید: خدایابی و خداشناسی (توحید و شرک در آینه وحی)

مدرسه ترنم توحید

ناشر مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص)

نویسنده مجید حیدری فر

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 513

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

قرآن نامی آشنا برای دلدادگان خدای سبحان و شیفتگان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است .
قرآن کتاب هدایت، بلکه عین هدایت است. چون نوری است که درون و برون خود را روشن می سازد و راه و چاه را بر بینایان ژرف اندیش صفحه های زرین خویش می نمایاند.
قرآن، کوثری است که هر گونه تشنگی فرهنگی را با شکستن دیوار انحصار علوم حسی و تجربی، فرو می نشاند، سرزمین پژمرده افکار دانش پژوهان و حقیقت جویان را سیراب می سازد و شجره طوبای سعادت را در ملکوت جان ها می نشاند.
این نوشتار با رعایت سرفصلهای تفسیر موضوعی 3 و 1 (توحید شرک در قرآن) برای مقطع کارشناسی و ارشد در رشته های تخصصی علوم قرآن و حدیث، و نیز «قرآن1» در رشته های الاهیات و معارف اسلامی با گرایش قرآن و حدیث سامان یافته است، که با کوشش استاد ارجمند جناب آقای مجید حیدری فر تالیف شده که در هر دو مقطع می تواند متن آموزشی قرار بگیرد.
در این کتاب در ضمن 26 فصل به بیان مطالبی پیرامون خدایابی و خداشناسی پرداخته می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما