loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

من فردایم را حالا می خواهم

ناشر کتاب نیستان

شاعر زهرا شاه حاتمی

تصویرگر علیرضا گلدوزیان

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 36

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35669 10003022
1,200 1,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آن طور که شناسنامه این کتاب گواهی می کند کتاب شاه حاتمی در برگیرنده «نکته گویی ها و گزیده گویی ها»ی نویسنده است؛ نکته هایی که ریشه در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما دارد و در اکثر آنها توحید، خداباوری و ترویج اخلاقیات نقشی پر رنگ دارد: «شیطان راهش را جدا کرده بود. می خواست یک آسمان دیگر بسازد و خودش خدایی کند. اما او نمی توانست خلق کند» یا: « اگر دوست داشتن بلد نیستی، دوست دارانت را نگه دار»

همان طور که نام کتاب هم نشان می دهد نویسنده به دنبال آن است که فردا را امروز به دست بیاورد یا بهتر است بگوییم با رفتار صحیح امروز، آینده اش را بسازد همان طور که شاه حاتمی در جای دیگری از کتاب می نویسد: «رویاهایی که امروز بر آنها تکیه می زنی، واقعیت های فردای تو هستند، اگر همتی بلند داشته باشی.»

این کتاب کم حجم با نیایش گونه ها و نکته سنجی هایی که دارد می تواند فرصتی باشد تا در خلوت تلنگری به ما بزند تا بلکه در برخی رفتارها و نگاه مان به جهان اطراف تجدیدنظر کنیم و شاید جوهره این کتاب را بتوان در این بیت از سعدی شیراز هم جستجو کرد که می گوید:
توکز محنت دیگران بی غمی / نشاید که نامت نهند آدمی

آدمیت نشسته بود کنار هستی و می نگریست.
سر بی معرفتی شلوغ و آغوش تنهایی پر بود. مردم سرگردان بودند و احساس شان را همه جا، جا می گذاشتند، مهربانی گوشه ای نشسته بود و اشک می ریخت، مردم به هم دروغ تعارف می کردند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما