loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زبان تصویر 1: بلمی به سوی ساحل

ناشر مرکز جهانی علوم اسلامی

تحقیق و تنظیم کتاب مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 56

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

جدا بودن تقریبی و نسبی زبان گویشی با زبان کتاب و نوشتار در امر آموزش، مراکز آموزش زبانی را ناگزیر به بهره گیری و استفاده گسترده از آزمایشگاههای زبانی نموده است تا در ضمن آن، با بهره گیری از فیلمها، لوحهای فشرده برنامه ای و تصویری و سایر ابزار کمک آموزشی بتوانند فراگیران را با این قلمرو خاص و ویژه در بخش زبان محاوره ای و یا گویش عامیانه و خیابانی، آشنا سازند.

فلذا مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی بر آن شده تا بخشی از اموری را که از مدتها قبل در کلاسهای آزمایشگاهی به کار می گرفته برای استفاده هر چه بیشتر و بهتر زبان آموزان و نیز سایر مراکز آموزشی همسو بازنگری و آماده کند که تهیه سری کتابهای آموزشی با عنوان زبان تصویر، نمونه ای از این تلاش ها می باشد.

کتاب حاضر جلد شماره 1 می باشد که موضوع فیلمنامه به حوادث اشغال خرمشهر توسط عراق و مقاومت مردم و ایستادگی آنها تا فتح خرمشهر را در نه صحنه به نمایش کشیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما