loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اعجاز قرآن

ناشر مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص)

نویسنده سید رضا مؤدب

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 272

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

اعجاز قرآن، دیدگاه های قرآن پژوهان متأخر و معاصر را درباره اعجاز های قرآن بیان می کند، در این اثر به موضوعاتی هم چون اعجاز ادبی، عددی، علمی و اعجاز در وجوه مختلف نظیر دیدگاه های تربیتی اشاره می کند.

مقصود از اعجاز قرآن، اعجاز در زمینه های گوناگون و جای گرفتن تمامی آن ها در کنار یکدیگر و در یک کتاب است. نباید اعجازها را به صورت جداگانه در ریاضیات، فصاحت، بلاغت و واژگان در نظر گرفت، بلکه قرار گرفتن تمامی این موارد در کنار یکدیگر است که قرآن را به عنوان معجزه الهی مطرح می کند.

نوشتار حاضر، نخست به ضرورت مطالعه درباره اعجاز قرآن پرداخته و ضمن بحث درباره معناشناسی (اعجاز) به بیان دیدگاه معصومین علیهم السلام و عالمان مسلمان در خصوص اعجاز قرآن پرداخته است. در ادامه وجوه گوناگون اعجاز قرآن به اختصار مورد بررسی قرار گرفته و بر این حقیقت تأکید شده است که هر چند هر یک از وجوه اعجاز قرآن، برای متخصصان آن شگفت انگیز است، ولی در کنار هم قرار گرفتن همه وجوه، اعجاز قرآن را بیش از پیش آشکار می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما