loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جزیره بی تربیت ها - جلد دوم

3.7 (3)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35871 10003022
48,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب جزیره بی تربیت ها حکایت خانواده سلطنتی بی تربیت ها است که سالهاست در کاخی که حالا به موزه تبدیل شده زندگی می کنند و این موزه حالا محل بازدید مردم است که هر روز تعداد کثیری به آنجا می روند و این بار این کاخ نشینان نه از بابت حکمرانی و سلطنت بلکه برای کار و امرار معاش در این کاخ زندگی می کنند، و هرکدام از این شاهزادگان وظایف و مسئولیتهایی خاص در کاخ دارند، مثلا پادشاه سرایدار کاخ و ملکه آشپز باشی کاخ و ... می باشند.
کتاب «جزیره ی بی تربیت ها» برای گروه های سنی "ج" و "د" (سال های چهارم دبستان تا دوره اول متوسطه) نگاشته شده است.

ما خانواده ی سلطنتی بی تربیت ها هستیم. البته سال هاست که کاخ به موزه تبدیل شده. مردم برای تماشا این جا می آیند و برای همین ما توی کاخ کار می کنیم. پادشاه، سرایدار کاخ است و ملکه، آشپزخانه را می چرخاند. من و خواهرم هم برای بازدید کننده های خسته، چارپایه می گذاریم و انعام می گیریم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما