loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گسترش تفکر وهابیت در پاکستان و راهکار های جلوگیری از آن

5 (1)

ناشر مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص)

نویسنده کاظم رضا ملک

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 160

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

پاکستان که یکی از کشورهای مهم و پرجمعیت مسلمان در جنوب آسیاست، سال هاست که با معضل افراطی گری و نفوذ وهابیت از طریق فرهنگی و سیاسی دست به گریبان است. در سه دهه اخیر به دلیل گسترش وهابیت تحت شرایط خاص منطقه ای و دخالت بعضی کشورهای خارجی در این کشور و همچنین آسیب هایی که از این ناحیه به سرمایه های انسانی، اجتماعی و اعتبار بین المللی این کشور وارد شده، وجه تکثرپذیری و همزیستی مسالمت آمیز پاکستانی ها خدشه دار شده است؛ اما اکثریت قاطع شهروندان و مجموعه نظام سیاسی کشور همچنان خواهان وحدت، انسجام، برادری و همزیستی احترام آمیز همه جریان ها و گروه های اجتماعی و اعتقادی هستند.
در گردآوری اطلاعات این کتاب ، از روش های میدانی، کتابخانه ای و همچنین از منابع اینترنتی بهره گرفته شده و نتیجه کار در قالب 5فصل با عنوان های زیر تدوین گردیده است:
کلیات - ورود و گسترش وهابیت در پاکستان - عوامل داخلی گسترش وهابیت در پاکستان - عوامل خارجی برای گسترش وهابیت در پاکستان - راهکارها
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما